Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Žižka z Trocnova

29. 2. 2008 16:57
Pane Pacler,

člověk se selským rozumem ví, kde má televize přepínač programů. Díval jsem se na první díl a úplně mi to stačilo, abych si Detektor již nikdy nepustil a ochránil vnuky před senzacechtivou pavědou.

0 0
možnosti
MK

Martin Kostera

29. 2. 2008 17:43
Re: Pane Pacler,

Problém vidím v tom, že je to TV placená z našich daní. Kdyby to uvedla NOVA, tak nad tím mávnu rukou a pan Pacner asi také

0 0
možnosti

robert

29. 2. 2008 16:21
Ano pane Pacner

A reakce na předešlou reakci.Wopi, Detektor není pořad veřejnoprávní televize. Já myslím že by to snad mněl být trestní čin.

Tak by se mněl alespoň kvalifikovat podle mně. Jinak budou za chvíli z wopi vopice.Jestli se tak již nestalo

0 0
možnosti

Wopi

29. 2. 2008 16:39
Re: Ano pane Pacner

Když už, tak "měl" a "podle mě", pak teprve mluvit o wopicích. :-/

0 0
možnosti

Wopi

29. 2. 2008 15:49
?

článek bez JEDINÉHO argumentu - jen samá tvrzení mluvící o NĚČEM NĚKDE - to tedy proti tomuhle článku je Detektor zlatý Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5965x
Celý život jsem prožil v MF-MF DNES jako redaktor pro vědu. Nejvíce jsem se zajímal o kosmonautiku, po roce 1990 o nejnovější dějiny a špionáž. Napsal jsem kolem třiceti knih.