Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

mutantmutant

9. 6. 2009 18:35
super

R^

btw. sháním ten "Černý mrak", opravdu nikdy nevyšel česky?

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

8. 7. 2008 13:56
Pěkný článek

Pane Pacnere, děkuji za krásný a poučný článek. Jen si, prosím, opravte chybu - Později jsem o tom debatoval s geniálním geochemikem dr. Petrem Jakešem - a ten MĚ upozornil :-)

0 0
možnosti
RB

erben3

2. 7. 2008 15:28
.

Pane Pacnere, díky za Vaše knihy i články. Dost jsem toho od Vás přečetl už jako kluk. Zajímal jsem se tehdy docela dost o rakety a kosmounatiku. Ten start Apolla 11 viděný na vlastní oči Vám závidím :-)R^

0 0
možnosti
MH

Helena1

2. 7. 2008 13:30
Tvrdá slova. To se Toničce a Čermákovi nebude líbit.

Stopy po kosmických inteligencích zatím neexistují.

0 0
možnosti
P

pilsener

2. 7. 2008 23:02
Re: Tvrdá slova. To se Toničce a Čermákovi nebude líbit.

;-D Vůbec - co je s Toničkou? Bádá a (z)koumá??? Nebo už poskytuje interview mimozemským formám života?

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5965x
Celý život jsem prožil v MF-MF DNES jako redaktor pro vědu. Nejvíce jsem se zajímal o kosmonautiku, po roce 1990 o nejnovější dějiny a špionáž. Napsal jsem kolem třiceti knih.