Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VelkýBubák

Ehm, ehm(2)

Zdá se že slůvko 'hyenismus' začíná být značně populární a každý si jej představuje pod něčím jiným. Jediné co mají lidské reakce používací toto slůvko společného, je nechuť k nějakému podrobnějšímu specifikování, toho, co se mi teda nelíbí

0/0
4.7.2008 7:48

VelkýBubák

Ehm, ehm

Rád bych se pozastavil nad některými spojeními v článku:

1) černě orouškované bojechtivé demonstranty, často levicové anarchisty - nejsem si jist zda ti bojechtiví jsou demonstranti, ale jsem si jist, že to nelze spojovat primárně s levicovými anarchisty.

2) používáte slovo asociání, jako by to byla nadávka - a ona to není

3)

Svoboda není bezbřehá - chyba, svoboda je bezbřehá, pokud tomu tak není je to tak možná okleštěná svoboda

0/0
4.7.2008 7:41

maudite

Pane Pacner

mam vas za inteligentniho cloveka. Jiste vite i neco o oblasti, o ktere pisi obcas ja.

Moje dva prispevky jste smazli s takovou rychlosti, ze jsem se nestacil ani divit. To tam ty o kterych pisete ve svem clanku budto zustaly anebo zmizly pozdeji. A o mych jste se ani nezminil .

Co za tim stoji ? Vite k cemu svadi vas clanek, abych si o vas myslel ?

Jedine, co by vas omlouvalo, tak ze to je verze, ktera se vysetruje. At ctu jak ctu znova a znova, tak mi ta moje teorie pripada vice pravdepodobnejsi, nez oficialni.

A ted jdu stopovat za jak dlouho muj prispevek zmizi.

0/0
19.3.2008 20:43

Cody666

diskuse na netu

může být jaká chce, nevidím důvod, proč by nesměla být taková nebo maková

je taková, jakou si ji lidé udělají, možné je všechno

a to je dobřeR^

0/0
17.3.2008 23:04

Hrdý Budžes

Re: diskuse na netu

Diskuse na netu muze byt presne takova, jakou ji pripusti ten, kdo je zodpovedny za spravu diskusniho fora a je to jeho svobodne rozhodnuti, co vsechno do diskuse a jake jeji formy pripusti a na tom neni nic spatneho.

Pokud se nekdo citi takovym chovanim spravce poskozen, ma jedinecnou prilezitost se mu revansovat tim, ze pujde debatovat jinam a vetsina slusnych si oddychne.

0/0
18.3.2008 5:03

TTrnka

Re: diskuse na netu

Souhlasím, ale myslím si že by tyto diskuse měli být v moci autora článku k němuž se diskuse váže. To znamená, že:

Slušné chování a určitá morální linie by měla být vždy zachována.

0/0
18.3.2008 12:04

grinderman

pane Pacnere

s panem Novotnym nemate ani za mak pravdy. Pan Novotny glosoval situaci vtipem, jestli je vtip povedeny nebo ne to zalezi na letore prijemce. Hyenismus to ale neni v zadnem pripade, jednoduse proto, ze pan Novotny nema z nestesti pana Neffa zadny ale vubec zadny prospech. Tedy abych tak rekl skutkova podstata hyenismu nebyla naplnena. Nic proti vam ale hyenismu jste ponekud blize vy. Jako pritel pana Neffa jste mu mohl vyjadrit soustrast ponekud intimnejsim zpusobem nez pomoci blogu kde muzete ocekavat (a jiste jste ocekaval) neprimerene reakce. Vas prospech je tedy verejna prezentace te jedine a "spravne reakce" na pritelovo nestesti.

0/0
17.3.2008 21:04

Hrdý Budžes

Re: pane Pacnere

Jak muzete vedet ze dotycny nema z neceho prospech? Podotykam ze prospech je velmi relativni pojem a pro nekoho muze prospech znamenat i treba jen jeho dobry pocit, ze se nekomu, koho nema rad, stala tragedie.

0/0
18.3.2008 5:00

TTrnka

Re: pane Pacnere

Bavit se na úkor bolesti někoho jiného mi jako hyenismus nepřijde. Pravda. Přijde mi to jako humus. Už to spojení "prospěch ze smrti dcery", nechápu ani "podstata hyenismu nebyla naplnena".  Celý váš přízpěvek je Rv

0/0
18.3.2008 12:01

grinderman

Re: Re: pane Pacnere

Mily/a zlaty/a, naucte se nejdrive porozumet ctenemu textu ( jak caste v ceskych zemich) a teprve potom reagujte.:-) Vubec jste nejaky nechapavy/a, ze.

0/0
18.3.2008 15:46

grinderman

Re: Re: pane Pacnere

Pokud jste opravdu TTrnka ze spolecnosti uvedene v e-adrese tak  problemy s porozumenim ctenemu textu jiste nemate a jde o nedorozumeni. Precte te si jeste jednou muj prispevek a zjistite, ze to neni tak si myslite (soude podle vasi reakce). Za posledni vetu me reakce se omlouvam. Diky za pochopeni.

0/0
18.3.2008 16:36

Yeback

Pokud někdo svoje problémy ventiluje veřejně...

...nemůže čekat jen soucitné projevy. Bohužel.

0/0
17.3.2008 20:10

TTrnka

Re: Pokud někdo svoje problémy ventiluje veřejně...

to je pravda, apelovat na lidskost, slušnost, soucit, pochopení a morálku je ta největší chyba kterou lze v dnešní době udělat

0/0
18.3.2008 12:07

Vitana

Pane Blogisto

Chtěla bych Vás jen upozornit , že dobře psát na PC už zvladne žák třetí třídy. Takže ja si říkám , že 75%těchto diskuterů na netu jsou jen děti co potřebují ukázat že nejsou na city, že jsou děsně nad věcí a podobné priority , které k jejich nevyzrálé mentalitě patří a tím zastírají že o životě vědí kulové a že jen štěkají z podmáminy sukně:) Nezakazujte jim to, ať se tu s chutí vyřvou, net to unese a aspon třeba nebudou mít potřebu ubližovat zvířatum, ničit metro a podobné kousky.

0/0
17.3.2008 19:07

Todd Berrtuzzi

Re: Pane Blogisto

Jseš úplně mimo. :-)

0/0
17.3.2008 19:20

Vitana

Re: Re: Pane Blogisto

Tode ty jsi ta 30leta vyjimka co ještě nepochopila.:)

0/0
17.3.2008 22:42

Barry Goldwater

Lidi, poslechněte autora

když vás tak hezky prosí. Přestaňte lhát, krást, zabíjet se navzájem. Vždyť svět může být tak krásný. Tak hernajs, proč jste takový?

0/0
17.3.2008 19:04

Lanta2004

Re: Lidi, poslechněte autora

takoví;-);-D

0/0
17.3.2008 19:11

hella.k

Nedivím se

;-D;-D;-D;-D;-D novinářský hnůj to tak chtěl, učil nás tomu.  vychvaloval Zemana a jiné politiky, herce a celebrity za jejich sprosťárny, sprosté výrazy a urážky. Tak trochu si je třeba vážený sáhnout do svého svědomí ve vlastních řadách a poté hodnotit, jaký je národ, nebo jeho jedna část. Nejste o nic lepší nás, které jste to po celá léta učili a vydávali to za prvky demokracie.;-D

0/0
17.3.2008 19:01

Lanta2004

Tohle na ty primitivy nezabírá

Nechodte sem s nějakou morálkou či svědomím - všichni se vám vysmějou

Na ty lemply se musí jinak.Pořádně je srazit k zemi,zesměšnit a dokázat jim jak jsou tupí.Že Todde?;-D

0/0
17.3.2008 19:01

Todd Berrtuzzi

Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

Ano. Ale to ty se svým proparoubkovským šaškováním zvládneš jen stěží. Obvykle se ti 90% lidí vysměje a ti co zatleskají mají nicky jako Rudá záře , Fidel Castro a podobně , což hovoří za vše.  :-)

0/0
17.3.2008 19:04

lazenak2

Re: Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

Hokejisto, i Vy budete jednou v očích některých lidích starej, blbej, nechápající- neodvratně k tomu spějete bez rozdílu barvy pleti, vyznání a politických sympatií.

0/0
17.3.2008 19:10

Lanta2004

Re: Re: Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

Jednou?;-D

0/0
17.3.2008 19:18

Lanta2004

Re: Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

sem si nějak nevšiml....nemáš odkaz na ten potlesk?Docela rád bych se podíval,ty prolhanej kašpare;-)

0/0
17.3.2008 19:11

Todd Berrtuzzi

Re: Re: Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

Kdo tě zná ví a Pacner by to stejně nehledal. :-)

0/0
17.3.2008 19:21

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Tohle na ty primitivy nezabírá

Na Pacnera kašlu,mě by to zajímalo;-)Tak,ukaž,ukaž hrdino;-D

0/0
17.3.2008 19:24

qfp

a co mazání

to bezdůvodné mazání je taky o ničem,že ano.

0/0
17.3.2008 18:54

plech (Anonym)

Lidé jsou

různé. Když má někdo potřebu komentovat něčí neštěstí, je to jeho vůle a já si můžu myslet tak leda, že je minimálně nevychovaný. Hlavně nic nezakazovat.

0/0
17.3.2008 18:48

Milan_Seliga

Re: Lidé jsou

"Hlavně nic nezakazovat"...

Všichni se ohánější svobodou projevu, ale je dobré si uvědomit, že svoboda projevu neznamená, že si člověk může vyřvávat co chce. Když někdo začne na partu týpků vyřvávat a nadávat jim do komunistů/socanů/modrých sviní (každý ať si vybere co je jeho), asi se nebude divit, že dostane přes držku a svoboda slova bude to poslední, na co bude myslet. Jenže pseudonymita je krásná věc, zvlášť v internetových diskusích, kdy člověku žádný postih nehrozí. A správné by bylo ukázat, že takové postihy opravdu hrozí. Nejen mazat příspěvky, ale rovnou je s IP adresou poskytovat Policii ČR (v případě, kdy porušují zákony ČR). Protože tyhle diskuse nejsou anonymní :)

0/0
17.3.2008 19:08

offelius

Re: Re: Lidé jsou

R^

0/0
18.3.2008 15:08

Todd Berrtuzzi

"Štáby lidí "

To je docela hezké pro nějakou další obdobu StB , že soudruhu Pacnere ? Btw. Nepochopil jste nejen příspěvek o vině ODS , ale ani internetovou mladou komunitu jako takovou. :-P

0/0
17.3.2008 18:09

Todd Berrtuzzi

Re: "Štáby lidí "

To je docela hezké pojmenování pro ..... sorry za výpadek

0/0
17.3.2008 18:09

lazenak2

Re: "Štáby lidí "

Týmy nebo štáby - není přece podstatný rozdíl v pojmenování skupiny lidí , kteří dělají pořád jedno a totéž - internetovou selekci od toho, co nějaký kodex nebo pravidla nepřipouští?. Ale panáček hned s STB......

Hokejisto, jděte se radši ochladit na led....

0/0
17.3.2008 19:07

Todd Berrtuzzi

Re: Re: "Štáby lidí "

Selekce to je ještě lepší než ty štáby, Eichmanne. :-)

0/0
17.3.2008 19:22

lazenak2

Re: Re: Re: "Štáby lidí "

pozor, oslovovat pane doktore M......

0/0
17.3.2008 19:31

wopi

Jo, za komoušů

to bylo fajn, co? To se zcenzurovalo, co je potřeba a bylo to. :-/

0/0
17.3.2008 18:01



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.