Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohata

29. 2. 2008 12:27
longinovo kopi

no ja videl nejaky dil o longinovu kopi ktere je pry klicem k moci a svetovlade a ze se ho zmocnil hitler ve vidni... zajimalo by mne zda je to pravda:-)) koukal sem na to jak na jirikovo videni... tenhle porad by bavil nacisticke mystiky a podobne pomatence....

0 0
možnosti

Kamil

29. 2. 2008 12:27
Česká Televize

Po tom, co nabídli pořad Bubílkový, jejíž ukvičený projev už byl moc i na TV Nova, mně už nic nepřekvapí. Privatizace!!!

0 0
možnosti

Karel Drábek

29. 2. 2008 12:26
Dobrý den

Založení Vašeho blogu je nejlepší zpráva posledních dnů. Váš fundovaný a kritický přístup je právě to, co v poslední době hodně chybí.

Děkuji

0 0
možnosti
MT

tuccy

29. 2. 2008 12:22
Detektor

Dobrý den, musím říct, že inkriminovaný díl pořadu jsem neviděl a stále se odhodlávám se na něj na netu kouknout (resp. zvažuji jestli humoristická hodnota bude vyšší než zoufalství z nesmyslů), musím říct, že mi v tomto směru stačil díl věnovaný Filadelfskému experimentu. Ale děkuji za Vaše vyjádření k pořadu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5965x
Celý život jsem prožil v MF-MF DNES jako redaktor pro vědu. Nejvíce jsem se zajímal o kosmonautiku, po roce 1990 o nejnovější dějiny a špionáž. Napsal jsem kolem třiceti knih.