Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s(h)arka

15. 3. 2010 16:09
byli jsem na premiéře v Pardubicích..

a byli jsme, ač jsme si bláhově rezervovali vstupenky (v očekávání,že bude narváno), v sále jen dva. Ano DVA !!! Já a přítel. Týden na to,už na promítání Tobruku byli i herci,rozdávaly se tam růže..to byl najednou zájem, bohužel,jen na jedno představení ,v jeden večer...ale to už my šli na jiný film....

0 0
možnosti

tojsouveci

19. 9. 2008 9:40
Taky ho zhlédnu

Rád se na něj podívám, ale vaše: " zato pánové poznají nefalšovanou válku, válku bez příkras a iluzí., tak tomu se musím usmát. Každý válečný film je natočen tak, aby byl koukatelný pro diváka, jelikož se filmy točí kvůli výdělku-penězům. Takže myslím, že jste to nemyslel tak úplně vážně :-)

0 0
možnosti

František Kostlán

18. 9. 2008 22:09
Dobrý den,

právě jsem se vrátil z kina a musím vám dát za pravdu. Na Tobruk jsem šel "plánovaně" i ze zvědavosti (můj strýc i strýc mé ženy tam bojovali). Přestože české filmy mě opravdu neberou, jsem dílem Václava Marhoula nadšen. Musím říci, že vedle režie se mu povedl i scénář. A produkce jistě také musela být náročná (obzvlášť vedle režie). Zaujala mě ta posloupnost dění bez silnějšího individuálního příběhu, který vystoupil na povrch až během zběhnutí jednoho z vojáků. Film je obzvlášť osvěžující svým antihollywoodským přístupem - ukazuje, jak to v životě chodí, nikoli to, jak svět zachraňují superhrdinové. Mohu Tobruk také jen doporučit.

0 0
možnosti

Radek0075

18. 9. 2008 20:09
Pro autora:

když už jste vzpomenul Václava Marhoula staršího, s lítostí musím připomenou že tento pán zemřel právě v době, kdy se blížilo ke konci natáčení Tobruku v Tunisu. Asi i to je důvod, proč Václav ml. tento film věnoval svému otci, který se premiéry nedožil.

0 0
možnosti

Tholdrin

18. 9. 2008 18:42
Víte

...o hrdniství a moderní historii se ve škole nedozvíte vůbec nic. Já se o Tobruku a dalších místech dozvěděl poprvé v moment kdy jsem vyšel ze stanice Dejvická a míříc za svým cílem jsem narazil na památník našim divizím které bojovaly v zahraničí. Nebylo tam nic než názvy a letopočty. Musel jsem začít hledat abych se vůbec něco dozvěděl. A to se prosím o historii zajímám.

0 0
možnosti

kion1

18. 9. 2008 17:21
Volič Národní strany

Ještě jsem tento film neviděl, nicméně chystám se ho zkouknout.

Jsem zvědavýR^[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5965x
Celý život jsem prožil v MF-MF DNES jako redaktor pro vědu. Nejvíce jsem se zajímal o kosmonautiku, po roce 1990 o nejnovější dějiny a špionáž. Napsal jsem kolem třiceti knih.