Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vtipnéř

Hrozný pořad

Viděl jsem díl věnovaný Philadelphskému experimentu a byla to hrůza. Nejen, že tam říkali vyložené nesmysly (např. že Nikola Tesla varoval před experimnetem v době, kdy byl už pů roku po smrti), ale vůbec nebyla dána možnost argumentovat druhé straně.

Mimochodem, myslím že seriál je v archivu ČT - pro případné zájemnce.

0/0
28.3.2008 15:57

stastu

Hm,

a co pořady o Ježíšovi? Měnil vodu na víno, vstával z mrtvých, léčil lidi a dokonce oživoval mrtvé. Takový první léčitel své doby. Spíše "nadléčitel ", nadčlověk a Bible je zaručeným svědectvím o jeho činech...

A tyto bludy Vám nevadí? Jste zřejmě pokrytec jako pan Grygar...

0/0
23.3.2008 10:38

Braniik

Re: Hm,

Zásadný rozdiel je v tom, že programy o Ježišovi nie sú prezentované ako dokument/publicistika o záhadách vedy.

0/0
25.3.2008 10:26

stastu

Re: Re: Hm,

Detektor ale takto prezentován nebyl...

0/0
26.3.2008 10:56

Pikador

Pane Pacnere.

Věřím, že se cítíte být tímto pořadem ohrožen, ale mohu Vás uklidnit. Nic se Vám nestane, ani nikomu dalšímu, kdo tento pořad zhlédl. Podobné pocity ve starším věku nejsou vzácností a dají se zvládnout i jinak, než pořádáním nátlakových akcí. Takové akce děsí zase ostatní, zvláště jeli jim vyhověno. Nevíme co přijde příště...

0/0
21.3.2008 19:03

Tonička

Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Popularizujte si tedy "vědu" odtrženou od života a skutečnosti - SISIFOVSKOU PSEUDOVĚDU. Opravdoví vědci jsou schopni nahlédnout na skutečnosti ze všech stran. Jednoduché ničím nepodložené hypotézy zbavené všeho složitého a pro Vás nepochopitelného Occamovou břitvou v současné době progresivním lidem opravdu nemohou stačit. Pohrobci socialistické vědy krok dopředu nezvládnou...

Doba, kdy jsme sledovali s úctou vědecké pořady pana Grygara a Pacnera, skončila. Život se posunul dál a nebudou-li vědci spolupracovat na Detektoru, dokonce volat : " Detektor skončil - sláva! " nevrátí čas zpět. Volající zůstanou osamoceni a život  - i sdělovací prostředky - půjdou svou cestou.

0/0
21.3.2008 12:45

Johan4

Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Zdravím opravdovou vědkyni paní Toničku, máte pravdu - život se posunul dál. Na jedné komerční televizi, tuším na Primě, dávají po půlnoci pořad - Volejte věštce. To bude asi Vaše krevní skupina, zkuste se angažovat tam, najdete určitě další opravdové vědce a spřízněné duše.

0/0
21.3.2008 12:55

dolch

Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Toničko, vy už mě tady těmi svými výkřiky začínáte připomínat kněžnu Libuši. Ale můžu vás ujistit, že vědci na detektoru spolupracují, dokonca na mnoha různých detektorech. Třeba detektor gravitačních vln, atd. Vědci si vybírají takové detektory, které mají alespoň teoretický smysl.

0/0
21.3.2008 13:27

Tonička

Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Máte pocit pánové(dolch a johan4), že jste pro národ víc než kněžna Libuše? Dík, že jste mě k ní přirovnali! Také Vás chci ujistit, že někteří vědci opravdu musí zůstat u detektorů (s malým d), když Detektor psychicky nezvládli.

0/0
21.3.2008 19:27

Johan4

Re: Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Já Vás k žádné kněžně nepřirovnával, asi jste na to přišla svou badatelskou metodou. I když kněžka Tonička, to nezní špatně.

0/0
21.3.2008 19:32

Tonička

Re: Re: Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Dolch ano, vy sice ne, ale posílal jste mě do věštírny - takže jste svou vědeckou metodou odhalil mé věštecké schopnosti. Předpokládám, že Vaše hypotéza bude potvrzena.

0/0
21.3.2008 19:39

Johan4

Re: Re: Re: Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Ne, já odhalil, že si myslíte, že máte věštecké schopnosti.

0/0
21.3.2008 20:03

dolch

Re: Re: Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vad

Ke kněžně Libuši jsem Toničku přirovnal já, a to proto, že nám tu začala věštit budoucí vývoj vědy.

0/0
21.3.2008 19:39

dolch

Re: Re: Re: Detektor popularizuje vědu i záhady - to vadí!?

Toničko, těžko říct, jaký přínos měla pro národ hypotetická osoba, o které není jasné, zda vůbec existovala. Vy ale určitě budete mít pro národ velký význam. Jestli se ty vaše věštby vyplní, tak si bude Karel v Praze vesele popelařit, a já to odskáču za celou rodinu :-)

0/0
21.3.2008 19:45

Pepé03

Chudák Tonička

Souhlas. Detektor byla stupidní hovadina, kde pár vyložených šílenců a pár ujetých nedouků mlelo děsivé blbosti a vyloženě lži. Jen je mi líto Toničky. Kde se teď chudák holka bude mrcasit? Kde bude světu ukazovat, že ten její iracionální přístup ke světu je správný, kde bude propagovat posvátnou geometrii? No, ona si to  zas třeba na internetu vynahradí.

0/0
21.3.2008 9:19

Tonička

Re: Chudák Tonička

Zdravím Vás Pepé03 - pan Pacner byl též v Detektoru, všiml jste si ? Na něj též ty Vaše hulvátské výlevy platí? Politujte sám sebe nevzdělanče a nedouku.

0/0
21.3.2008 19:20

Helena1

Záhady ale existují....

Neviděl jsem ani jeden díl toho "slavného" detektoru.

Ale jen obecnou pravdu: Záhady sice existují, ale propagovat je lží prostě nelze.

0/0
20.3.2008 20:57

Tonička

Re: Záhady ale existují....

Neviděl jste Detektor a víte o záhadách? A odkud? Víte-li o záhadě, odhalte ji! Asi to neumíte, když je raději popíráte...

0/0
20.3.2008 22:17

Wrunx

Re: Re: Záhady ale existují....

Toničko, prosím... chtělo by to trochu méně vykouřené trávy... nebo trochu lepší brýle... nevšiml jsem si že by Helena1 záhady popíral/a... a krom toho... opravdu myslíte že nebýt Detektoru nikdo by o záhadách nevěděl? ;-)

0/0
21.3.2008 6:23

dolch

Re: Re: Re: Záhady ale existují....

R^;-D

0/0
21.3.2008 12:06

dolch

Re: Záhady ale existují....

Otázka ovšem stojí, zda je vůbec prospěšné záhady "propagovat"? Opomineme-li finanční prospěch těch, co propagují.

0/0
21.3.2008 10:02

Tonička

Novodobá inkvizice zvítězila...

"Hrůza! Sláva!" - samé emoce a pomluvy pane Pacner, kde je ten proklamovaný racionalismus? Nějak mi to nejde dohromady. A nebude se Vám po vystupování v Detektoru stýskat? Vždyť pořad o Teslovi se i vědcům velmi líbil!

0/0
20.3.2008 20:48

Braniik

Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Racionalizmus spočíva práve v samotnom zrušení Detektoru.

0/0
20.3.2008 21:42

Tonička

Re: Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Akí racionalizmus, Braniik, veď Vy ste všeci velmi emocionálni a iracionálni...

0/0
20.3.2008 22:25

Braniik

Re: Re: Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Tak v tom prípade si protirečíte - zacitujem Váš výrok z blogu:

"zdravý rozum je intuitivní, iracionální - ten Vám chybí racionalisté".

Ale to je vlastne jedno, ja si mysl9m, 6e som racionálny (snažím sa) a pripúšťam, že som emocionálny :)

0/0
20.3.2008 23:01

Wrunx

Re: Re: Re: Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Hezká odpověď. R^

0/0
21.3.2008 6:25

pavelv2

Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Nevim jak panu Pacnerovi ale me se pani Pliskova, styskat bude. Fakt se obavam, ze v CT konecne dostali rozum a ze uz Vas na obrazovce nikdy neuvidim. Mate takovy osobity smysl pro humor. Musi to byt sranda s Vami pracovat. Uplne to vidim : cas od casu  vbehnete do kancelare a dramaticky neco vykriknete a zase zmizite a prasknete za sebou dverma. Kolegove se po sobe podivaji, poklepou si na celo a s povzdechem pokracuji ve sve  praci.

0/0
20.3.2008 22:20

Tonička

Re: Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Obávám se Pavlev2 o Vaše zdraví, trpíte vidinami, musíte se léčit, je to velmi nebezpečné! A to si ještě troufáte vidět mě - a v kanceláři?! Zbláznil jste se? Klepou si kolegové na čelo? No to se nedivím...

Vůbec se mi do televize nechtělo, to si můžete být jist. - Nechcete mě však v TV vidět, skeptici, tak tam asi budu coby dup!

0/0
20.3.2008 22:41

pavelv2

Re: Re: Re: Novodobá inkvizice zvítězila...

Ano, asi jsem se zblaznil, ze s Vami ztracim cas. Nicmene Vam preji dobrou noc.

0/0
20.3.2008 22:51

Michal Kant

Možná

... by se vás u každého pořadu ČT měli ptát, jestli ho schvalujete, vy řediteli všehomíra ;-€

0/0
20.3.2008 19:35

Braniik

Re: Možná

Nebojte - zrušilo sa to pre Vaše dobro :-)

0/0
20.3.2008 21:38

dolch

Re: Možná

Lítost nad pořadem detektor opravdu není na místě. Ten pořad byl špatný jak svoji formou, tak obsahem. Pokud vás zajímá nějaká z těch záhad, nemusíte ztrácet 30 minut čuměním na ujetýho moderátora a mentální záhadology. Stačí ve vyhledávači napsat jedno slovo a během deseti minut máte o problému asi tak 1000x víc informací, a to jak pro tak proti. Takže si můžete udělat vlastní názor. To detektor jaksi neumožňoval.

0/0
21.3.2008 10:08

wopi

už ten název hodně napovídá

a jinak - je to dobré, zas se vám podařilo prosadit silou své, co? :-©

0/0
20.3.2008 19:32

Braniik

Re: už ten název hodně napovídá

Silou nie, rozumom !

0/0
20.3.2008 21:40

Tonička

Re: Re: už ten název hodně napovídá

A to akým, Braniik, zdravym sielskym? Racionalnym bo iracionalnym? A nemýlite sa?

0/0
21.3.2008 19:33

Bertiik

Laboratoř

Ta laboratoř spadala pod VŠCHT Praha a ne pod ČVUT!

0/0
20.3.2008 18:54

sam55

Re: Laboratoř

Aspon si to mohl předem zjistit !

0/0
21.3.2008 8:51

Braniik

Re: Re: Laboratoř

Autor použil formuláciu "která myslím spadala pod ČVUT", nepresviedčal nás o tom, že to tam na 100 % patrilo. Kiežby všetci účinkujúci v Detektore rovnako zvažovali formulácie svojich výrokov!

Keď už poukazujete na takúto nezrovnalosť, tak určite Ste si vedomý toho, že väčšina výrokov v Detektore boli demagogické nezmysly. Ak nie, tak v tom prípade Ste obyčajný pokrytec.

0/0
21.3.2008 14:37

Stará kára

Nepochopím

že TV byla ochotna tímto paskvilem potvrdit svou klesající úroveň (pokud tedy ještě klesá, zdá se že je na dně a že ji komerční elevize svou úrovní převyšují).

0/0
20.3.2008 18:27

dolch

Re: Nepochopím

Přiznám se, že funkci veřejnoprávní televize nechápu už asi 15 let. Akorát musím platit za něco, co používají jenom moje děti 10 minut denně.

0/0
21.3.2008 9:59

František 1.

Mohu mít názor

jakýkoliv, ale nedovolil bych si kvůli tomu rušit sledovaný pořad. Osobně si myslím, že to byla slátanina, ale spoustě lidí přinášela zábavu a dodávala do suché skutečnosti i něco netradičního a iracionálního. I komunistická televize strávila pana Součka. Jak je vidět, naše veřejnoprávní ne. Asi potřebuje finance na další oslavné triády na pana Havla nebo pan Vachler málo revolucionářům sypal. Škoda také, že si páni Sysifové nepřipomenou onen výrok:"Nesouhlasím s vámi, ale......

0/0
20.3.2008 18:27

Stará kára

Re: Mohu mít názor

Hele! A já myslel (alespoň podle obsahu zpráv a ostatní publicistiky) že fandí Paroubkovi.

0/0
20.3.2008 18:40

tuccy

Re: Mohu mít názor

Zastavení Detektoru nesouvisí se svobodou slova ale s tím že nemá co dělat na veřejnoprávní televizi která navíc jako jednu z priorit uvádí šíření vzdělanosti a propagaci vědy. Na soukromých ať si vysílají co chtějí.

0/0
20.3.2008 18:44

sam55

Re: Mohu mít názor

Přesně tak. Zase nás "někdo" chrání, co si máme myslet, co máme vidět ... Už jsem to jednou zažil a už je to tady zas.

0/0
21.3.2008 8:52

sam55

Re: Mohu mít názor

A ještě : před časem šel v ČTV pořad - seriál o místech v ČR, spjatých s čerty. Pan senátor Štětina ještě s nějakými týpky z mokrý čtvrti jezdili v nějakým žebřiňáku po ČR, a takový kecy, co jsem vyslechl - prostě hrůza. Třeba se vypočítávalo, jakou rychlostí v km/h musel čert letět odněkud, aby něco stihnul, atd. Neskutečný žvásty, který nebyly ani o místopisu, ani o pověstech, prostě si jenom někdo včetně pana senátora namastil kapsu. Taky na to nikdo moc nekoukal, já viděl 1 díl s největším sebezapřením. A tak nikdo neprotestoval a seriál proběhl v klidu, za naše prachy. Kde byli ti strážci "veřejnoprávnosti" ?  

0/0
21.3.2008 8:58

dolch

Re: Re: Mohu mít názor

U čertů bylo na první pohled poznat, že jde o recesi. Pokud to měl být i případ Detektoru, tak to nezvládli a nemůžou se divit.

0/0
21.3.2008 9:57

aminux

Re: Mohu mít názor

Znamená to, že když o vás budu šířit lži

které vám třeba i ublíží, tak se mnou sice

nebudete souhlasit, ale uděláte všechno

pro to, abych svůj názor mohl obhajovat?

0/0
19.4.2008 19:59

tuccy

Díky za hezké shrnutí

jen si dovolím malou opravu, ty záhady s A.C.Clarkem vyrobila televize ITV.

0/0
20.3.2008 18:00



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.