Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

honzaA3

19. 3. 2008 20:48
Alternativni nazor

V zasade si netroufam s nazorem nesouhlasit, ale z jineho pohledu na vec se jedna o urazku Vasich ctenaru, kterych byste si meli naopak vazit.

Bohuzel stav ceske populace je takovy, ze se mezi nimi vyskytuji i taci, kteri nesetri vulgarnimi vyrazy, otresnymi nazory, nevkusem, atd. Nicmene by mel ctenar inteligent mit dostatecnou soudnost k tomu, aby toto odsoudil stejne jako redakce a tim padem jedine zlo, ktereho se onen pisatel dopousti je urazka rozumu a inteligence samotne, pripade nekoho, jehoz se dotkne poznamka v osobni rovine.

Prehlidka blbosti se podle mne neskryva pouze pod anonymitou blogu, ale obecne vsude kolem nas. Tezko se da cenzurovat.

0 0
možnosti

ippokorny

19. 3. 2008 18:06
Nechápete provokatéry, vždyť je to stále stejné..

Nevím, co je nepochopení výroků o ODS či třeba ČSSD. Smyslem je pronést nějakou totální pitomost a čekat, kdo je tak hloupý a nechá se vyprovokovat k reakci, tedy ke "krmení trolů". Nebo se někomu líbí, že se kvůli něčemu lidé začnou hádát a ještě je nějak popichují (jako se některým ženám líbí, že se o ně muži perou) a tím vyvolají Flame war. Takoví lidé prostě jsou, neumí nic vytvořit, tak umí jen ničit. Diskuze nejsou výjimkou. P.P.

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

18. 3. 2008 11:56
Přemýšlím nad tím, jak tyhle debaty kultivovat.

Přestaň dělat špínu, třeba si ostatní vemou příklad.

0 0
možnosti

TTrnka

18. 3. 2008 11:37
Lidská hloupost vládne světu.

Doufám, že si někdo z těchto "lidí" Váš článek přečte, ale nemyslím si, že se s ním ztotožní. Patrně totiž nepozná, že je mířený právě na něj.

Právě včera jsem se pozastavoval nad diskusí k článku (i nad článkem samotným) o D. Landovi. Co lidé dokáží vymyslet, spojit a napsat na sklo monitoru je skutečně fascinující.

Často si kladu otázku zda mám tyto zapšklé anonymní pitomce ve svém blízkém okolí.

Na internetu se nedá se docílit toho, aby lidé psali do diskusí pod svým jménem.

Cílené sledování konkrétních jedinců by ale určitě částečný užitek přineslo.Většina těchto reakcí jsou „díky bohu“ výkřiky do tmy.

0 0
možnosti

ix.

17. 3. 2008 21:49
Prostě někteří se tady konečně realizují....

...Neúspěšní v životě, často ponižovaní a ušlápnutí....tady mají příležitost všem ukázat jací jsou "neohrožení"... Tak nadávají a zvrací na všechno a na všechny...neví, že tím ukazují svou ubohost. Nebral bych to vážně, jsou to nešťastní lidé.

0 0
možnosti

Matysek71

17. 3. 2008 9:28
anonymy

Prostě anonymy neotisknot,pokud budou mít vulgární podtext a hotovo!!

0 0
možnosti

Helena1

16. 3. 2008 9:59
Trochu zmatek

Já si myslím, že správce diskuzí adresy a jména má. Minimálně internetovou adresu. Už si to nepamatuji, přihlásil jsem se dávno. Občas n některých diskuzích na idnes se ty internetové adresy objevují.

Ale je to jedno - prase zůstene prasetem ať adresu a jméno má nebo ne. Tak to bohužel funguje.

Jen se občas divím "cenzuře". Ta mi ale opravdu někdy připadá velmi neobjektivní.

0 0
možnosti

Čachtická paní

15. 3. 2008 15:21
Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

Cenzor na Novinkách.cz nemá rád Severní Moravu a proto nechává u článků z tohoto regionu běžet diskuzi bez zablokování. Naposled to byla zpráva o těžkém úrazu zámečníka v jedné ostravské firmě, kterého přimáčkl jeřáb. Lidské hyeny do diskuze přispívaly tak sprostě a urážlivě, že být rodinou tohoto pracovníka, tak na Novinky.cz podám žalobu. Včera jsem se zapojila do této diskuze a slušně jsem požádala cenzora, aby zablokoval diskuze u zpráv z tohoto regionu, protože mě názory diskutujících urážejí. Přitom diskuze k jiným článkům, které se ale netýkaly Sev. Moravy, byly dávno zablokovány. Cenzor můj příspěvek vymazal, zatímco ostatní urážlivé příspěvky v diskuzi nechal.

0 0
možnosti

Milhaus1

15. 3. 2008 22:43
Re: Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

novinky = žumpa, zřejmě ve všech směrech, to je snad to jediné co se na to dá napsat. Tam je lepší to nečíst.

0 0
možnosti

gogol_jl

15. 3. 2008 12:29
U zprav ktere se tykaji neci smrti - autonehoda, vrazda..atp

bych nechal zobrazit jenom neanonymni prispevatele.

Prispevatel by mohl psat pod svym nickem, ale redakce by znala jeho identitu.

0 0
možnosti

Milhaus1

14. 3. 2008 22:42
Já diskuzi

beru jako příjemný psychorelax, člověk si může zcela anonymně jen tak pokecat s různými lidmi. Taky nesouhlasím s výpady a sprosťárnami a nezúčastňuju se těchto diskuzí.

Je ovšem zajímavé, že cenzor na Idnesu často maže příspěvky, které nejsou ničím závadné ve zcela normální diskuzi, ale jiné příspěvky obsahující hojnost sprostých slov a nemístných urážek, které jsou o několik odstavců dál zcela nechává bez povšimnutí. Je také zajímavý fakt, že např. diskutér Madqver může plivat nadávky a urážky na všechny kolem sebe bez povšimnutí cenzora - je to snad sám cenzor?

0 0
možnosti

Velká hlava - více multikulturní

15. 3. 2008 8:08
Re: Já diskuzi

JER^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5965x
Celý život jsem prožil v MF-MF DNES jako redaktor pro vědu. Nejvíce jsem se zajímal o kosmonautiku, po roce 1990 o nejnovější dějiny a špionáž. Napsal jsem kolem třiceti knih.