Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honzaA3

Alternativni nazor

V zasade si netroufam s nazorem nesouhlasit, ale z jineho pohledu na vec se jedna o urazku Vasich ctenaru, kterych byste si meli naopak vazit.

Bohuzel stav ceske populace je takovy, ze se mezi nimi vyskytuji i taci, kteri nesetri vulgarnimi vyrazy, otresnymi nazory, nevkusem, atd. Nicmene by mel ctenar inteligent mit dostatecnou soudnost k tomu, aby toto odsoudil stejne jako redakce a tim padem jedine zlo, ktereho se onen pisatel dopousti je urazka rozumu a inteligence samotne, pripade nekoho, jehoz se dotkne poznamka v osobni rovine.

Prehlidka blbosti se podle mne neskryva pouze pod anonymitou blogu, ale obecne vsude kolem nas. Tezko se da cenzurovat.

0/0
19.3.2008 20:48

ippokorny

Nechápete provokatéry, vždyť je to stále stejné..

Nevím, co je nepochopení výroků o ODS či třeba ČSSD. Smyslem je pronést nějakou totální pitomost a čekat, kdo je tak hloupý a nechá se vyprovokovat k reakci, tedy ke "krmení trolů". Nebo se někomu líbí, že se kvůli něčemu lidé začnou hádát a ještě je nějak popichují (jako se některým ženám líbí, že se o ně muži perou) a tím vyvolají Flame war. Takoví lidé prostě jsou, neumí nic vytvořit, tak umí jen ničit. Diskuze nejsou výjimkou. P.P.

0/0
19.3.2008 18:06

PetroleumLampoIdorablo

Přemýšlím nad tím, jak tyhle debaty kultivovat.

Přestaň dělat špínu, třeba si ostatní vemou příklad.

0/0
18.3.2008 11:56

TTrnka

Lidská hloupost vládne světu.

Doufám, že si někdo z těchto "lidí" Váš článek přečte, ale nemyslím si, že se s ním ztotožní. Patrně totiž nepozná, že je mířený právě na něj.

Právě včera jsem se pozastavoval nad diskusí k článku (i nad článkem samotným) o D. Landovi. Co lidé dokáží vymyslet, spojit a napsat na sklo monitoru je skutečně fascinující.

Často si kladu otázku zda mám tyto zapšklé anonymní pitomce ve svém blízkém okolí.

Na internetu se nedá se docílit toho, aby lidé psali do diskusí pod svým jménem.

Cílené sledování konkrétních jedinců by ale určitě částečný užitek přineslo.Většina těchto reakcí jsou „díky bohu“ výkřiky do tmy.

0/0
18.3.2008 11:37

ix.

Prostě někteří se tady konečně realizují....

...Neúspěšní v životě, často ponižovaní a ušlápnutí....tady mají příležitost všem ukázat jací jsou "neohrožení"... Tak nadávají a zvrací na všechno a na všechny...neví, že tím ukazují svou ubohost. Nebral bych to vážně, jsou to nešťastní lidé.

0/0
17.3.2008 21:49

Matysek71

anonymy

Prostě anonymy neotisknot,pokud budou mít vulgární podtext a hotovo!!

0/0
17.3.2008 9:28

Helena1

Trochu zmatek

Já si myslím, že správce diskuzí adresy a jména má. Minimálně internetovou adresu. Už si to nepamatuji, přihlásil jsem se dávno. Občas n některých diskuzích na idnes se ty internetové adresy objevují.

Ale je to jedno - prase zůstene prasetem ať adresu a jméno má nebo ne. Tak to bohužel funguje.

Jen se občas divím "cenzuře". Ta mi ale opravdu někdy připadá velmi neobjektivní.

0/0
16.3.2008 9:59

Čachtická paní

Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

Cenzor na Novinkách.cz nemá rád Severní Moravu a proto nechává u článků z tohoto regionu běžet diskuzi bez zablokování. Naposled to byla zpráva o těžkém úrazu zámečníka v jedné ostravské firmě, kterého přimáčkl jeřáb. Lidské hyeny do diskuze přispívaly tak sprostě a urážlivě, že být rodinou tohoto pracovníka, tak na Novinky.cz podám žalobu. Včera jsem se zapojila do této diskuze a slušně jsem požádala cenzora, aby zablokoval diskuze u zpráv z tohoto regionu, protože mě názory diskutujících urážejí. Přitom diskuze k jiným článkům, které se ale netýkaly Sev. Moravy, byly dávno zablokovány. Cenzor můj příspěvek vymazal, zatímco ostatní urážlivé příspěvky v diskuzi nechal.

0/0
15.3.2008 15:21

Milhaus1

Re: Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

novinky = žumpa, zřejmě ve všech směrech, to je snad to jediné co se na to dá napsat. Tam je lepší to nečíst.

0/0
15.3.2008 22:43

vojcek_p

Re: Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

Novinky jsou prostě největší žumpa plná ubohých trosek. Tam nemá cenu diskutovat. Novinkám by velice pomohlo zrušit bodování u příspěvků, myslím že by to docela razantně snížilo počet podobných příspěvků.

0/0
16.3.2008 2:12

Lessfax

Re: Re: Občas se mi chce blít z názorů "lidí"

Já novinky nečtu, ale to hodnocení zpráv bych tady na iDnes uvítal ;-)

0/0
5.4.2008 1:11

gogol_jl

U zprav ktere se tykaji neci smrti - autonehoda, vrazda..atp

bych nechal zobrazit jenom neanonymni prispevatele.

Prispevatel by mohl psat pod svym nickem, ale redakce by znala jeho identitu.

0/0
15.3.2008 12:29

Milhaus1

Já diskuzi

beru jako příjemný psychorelax, člověk si může zcela anonymně jen tak pokecat s různými lidmi. Taky nesouhlasím s výpady a sprosťárnami a nezúčastňuju se těchto diskuzí.

Je ovšem zajímavé, že cenzor na Idnesu často maže příspěvky, které nejsou ničím závadné ve zcela normální diskuzi, ale jiné příspěvky obsahující hojnost sprostých slov a nemístných urážek, které jsou o několik odstavců dál zcela nechává bez povšimnutí. Je také zajímavý fakt, že např. diskutér Madqver může plivat nadávky a urážky na všechny kolem sebe bez povšimnutí cenzora - je to snad sám cenzor?

0/0
14.3.2008 22:42

Velká hlava - více multikulturní

Re: Já diskuzi

JER^:-)

0/0
15.3.2008 8:08

Milhaus1

Re: Re: Já diskuzi

taky si to myslím R^:-)

0/0
15.3.2008 12:37

Ccecil

Re: Já diskuzi

mám obdobný názor.

0/0
15.3.2008 16:53

topič elektrárenský

Ne o všem se dá rozumně diskutovat.

Problém je trochu v tom, že ne každá zpráva je vhodným tématem k diskuzi. Diskutovat mohu o tom, zda má smysl zavádět v metru turnikety, tam očekávám diskuzi příznivců a odpůrců s uvedením argumentů pro či proti. V takových diskuzích je také vulgárních příspěvků minimum. Jakmile je zpráva obecnější a to je i případ zpráv v černé kronice, tak tam se diskuze vždy nějak zvrhne a to často i zcela mimo původní téma. Nepřímo pak působí i to, že když vidím, kam taková diskuze směřuje, tak nemám sebemenší chuť se do ní zapojit, což bude asi problém i jiných slušně diskutujících a tudíž ty vulgární příspěvky v takovéto diskuzi převáží.

0/0
14.3.2008 19:24

Lanta2004

Re: Ne o všem se dá rozumně diskutovat.

Já to beru sportovně.Jakožto gay se zapojuju celkem často do diskusí k tématu homosexualita(nevím proč,ale Idnes si v poslední době tohle téma opravdu velmi oblíbila) a z primitivů,kteří si tam přijdou vyléčit mindrák si pěkně utahuju.I jim samotným mnohdy pak dojde,že tudy cesta fakt nevede a "diskusi" vzdaj;-)

0/0
14.3.2008 19:31

Lanta2004

Koukám,že se potrefená ozvala

Toddei tak jsme věděli,že je to hlavně o tobě ;-D

0/0
14.3.2008 19:23

hella.k

Vážený.

Celá dlouhá léta píšete pro MF. Celá dlouhá léta jistě sledujete, jak se společnost mění. Celá dlouhá léta jistě sledujete, jak se rok co rok  zvyšuje od sametové revoluce počet vražd a násilí v demokraticky řízené společnosti. Celá dlouhá léta jistě sledujete, jakou elitu si lidé volí do vedení tohoto státu. Celá dlouhá léta se přesvědčujete o inteligenci různých Grossů, Topolánků, Langerů a o jejich vybraném slovníku. Některé z těchto minulých či současných představitelů mají lidé za svůj vzor. Bohužel. Nemůžete se proto divit, že lidé, kteří se účastní diskuzí používají stejných metod vyjadřování, jaký používají představitelé politických stran, poslanci a senátoři. Odkazuji třeba na slovník senátorky Janáčkové, ministra  Langra, ministra Bursíka či chlapa z gulema Topolánka. Není se čemu divit, doba založená na hulvátství, korupci, ožebračování 2/3 národa přináší své ovoce. Novináři tomu všemu nasazují korunu. Takže se uklidněte a nechte anonymní pisatele vyjádřit svůj názor.

0/0
14.3.2008 17:32

SlusnyClovek

Co je víc vulgární

Jedna věc jsou vulgární výrazy, které známe a v dobré společnosti se nepoužívají.

Druhá věc je mluvení ve stylu Švejka - to je ten syn toho propíchnutýho pilníkem apod. O lidské tragédii se mluví s největším cynismem a zcela bezcitně. Nikdo nechce nějaký soucit, ale minimum taktu chtít lze.

Na rozdíl od vulgárního slovníku toto lze těžko nějak pokrýt. Trestné to není. Je to takový hyenismus, kdy se bezcitně mluví o cizím neštěstí. Případně se taková událost užije v přihřátí politické polívčičky. Tady uvedení jména nepomůže.

Lidé se možná budou stydět za návštěvu nevěstince či erotických serverů (ale spíš se moc lidí za to stydět nebude), ale ne za nevkusnou prezentaci svých politických animozit, na úkor cizího neštěstí.

0/0
14.3.2008 17:26

Todd Berrtuzzi

Re: Co je víc vulgární

Hyenismus je , když večer čučíte na Novu , kde ukazují rozšmelcovanýho řidiče. Provokativní černý humor , tak rozšířená na iDNES ne. :-P

0/0
14.3.2008 17:30

SlusnyClovek

Pár poznámek

Já např. diskusi ke kauze IN nečetl, viděl jsem, že byla zablokovaná. I tak je lépe některé diskuse nečíst. Přijde mi trošku licoměrné naříkat nad vulgárností - a sám ji číst. Není i toto vulgární - i když méně?

Anonymita - já tak píšu proto, že v práci by firma nerada viděla, že píšu v prac. době do nějaké diskuse. Což se týká většiny diskutérů, to nejsou jen důchodci, invalidé a nezaměstnaní. Většina jich píše v pracovní době.

Dále - co jméno znamená? Jméno jako Pavel Novák neznamená vůbec nic. I méně obvyklí jméno pro cizí lidi nic neznamená. Zveřejnovat i adresu a rodné číslo?? Nečetl jste zákon na ochranu osobních údajů? Důvěrné údaje mají přísná pravidla pro zveřejnování.

Lidé jsou dohledatelní. Některé diskuse uveřejnují i IP adresu (což může být firma či dům, který ji sdílí). Myslím, že i když Idnes ji nezveřejnuje, tak ji bude mít v záznamech. Nevidí ji pouze diskutéři.

0/0
14.3.2008 17:10

Todd Berrtuzzi

Re: Pár poznámek

Jo ty se domníváš , že tím , že neuvedeš v diskuzi na iDNES celé jméno , se tvůj zaměstnavatel nedozví , že v práci serfuješ ??? 8-o Ty jseš tedy prosťáček. ;-D

0/0
14.3.2008 17:14

SlusnyClovek

Re: Re: Pár poznámek

Nevím odkud se známe, ale nepásli jsme spolu, takže tykejte svým známým.

Zaměstnavatelé zpravidla vědí, že zaměstnanci brouzdají internetem. Nicméně psát naplno své plno jméno je něco jako provokace. Každý to vidí, všimne si např. když bude sám diskusi pročítat apod.

Leckdy se některé věci tolerují - ale nesmí se o nich mluvit otevřeně.Jen hlupák půjde šéfovi vykládat, že psal do internetové diskuse. Když by ho šéf zastihl, tak může vždycky říct, že se jen krátce odreagoval.

0/0
14.3.2008 17:21

Todd Berrtuzzi

Re: Re: Re: Pár poznámek

Sorry voe. Vy máte o IT stejně telecí představy jako Pacner. Raději nic nepište. :-P

0/0
14.3.2008 17:28

SlusnyClovek

Re: Pár poznámek

Je to spíš takto. Lidé na diskusích jsou dohledatelní - pokud by šlo o trestný čin, tak policie najde každého. Nebudou ale experti hledat někoho, kdo pouze diskutuje nevhodně - za co by maximálně dostal pokutu, často ani to ne.

Další paradox - určité výrazy "cenzor" nepustí či příspěvky smaže. Totéž a podstatně "jadrnější" může být v příspěvcích.

Přečte si pár blogů, občas se podivíte jazyku, za který by se nemuseli stydět ani dlaždič či prostitutka.

Anonymita se sprostotou nesouvisí. Velmi sprostí a vulgární jsou politici, poslanci či členové vlády. Anonymní nejsou, lidé je znají víc než jen podle nicneříkajícího jména. A někteří jsou neuvěřitelně sprostí. Tak se divíte běžným lidem?

Spíš je běžné, že v určitém prostředí (doma, mezi blízkými) jsou lidé sprostí, na veřejnosti či v zaměstnání mají fasádů slušných lidí. Ale právě politici toto prolomili, slušnost zmizela i odsud. Takže já nemyslím, že by ti lidé byli více sprostí, než špičky naší politiky.

0/0
14.3.2008 17:17

inedible

tohle muze napsat opravdu jen clovek

ktery o fungovani internetu nic nevi -

"Spíš by měly redakce od diskutérů vyžadovat jejich internetové adresy,

které by nezveřejňovaly, ale ukládaly je do archivů a v případě, že by

tihle lidé často překračovali rámec slušnosti, uložit do programu zákaz

jejich přístupu do diskuse. Anebo znáte lepší cestu?"

0/0
14.3.2008 16:58

Todd Berrtuzzi

Re: tohle muze napsat opravdu jen clovek

To si ještě pan Pacner pamatuje z dob , kdy se do archivu ukládaly složky na školu  nepřijatých dětí nepohodlných osob. :-P

0/0
14.3.2008 17:08

Georgis Fasulis

Je to dáno nejnižšími pudy části lidské společnosti

Pane Pacnere, osobně si myslím, že ve společnosti je určité procento lidí (neodvažuji se hádat kolik - jen doufám, že ne více než 10%), kteří mají v sobě určité asociální pudy, které za normálních podmínek jsou nuceni skrývat, jinak by byli ze společnosti takříkajíc vyobcováni. Ve chvílích, kdy jsou anonymní - nehrozí trest - tak odhodí svou "lidskou" masku a své zvířecí pudy plně projeví. To jsou potom ty nepochopitelné odporné příspěvky v internetových diskusích. 

Podobné je to s anonymními fotbalovými raubíři - tam už je to horší, při střetu s nimi jde o zdraví.

Nejhorší je pak střet s těmito patologickými osobnostmi v době válečných konfliktů, neboť tam jde o život. Tito lidé krytí "válkou" pak odhazují zcela svou lidskou tvář a páchají zvěrstva proti lidskosti. Znásilňují, vraždí, mučí.

Po 2 sv. válce se říkalo, že se to nemůže opakovat. Opak je pravdou - bývalá Jugosl. je tomu důkazem. Irák a nesmyslné mučení vězňů - totéž.

Své zábrany odhazují, jakmile jim to okolnosti umožní.

0/0
14.3.2008 16:57

Todd Berrtuzzi

Re: Je to dáno nejnižšími pudy části lidské společnosti

Blábol. Jste úplně mimo realitu.

0/0
14.3.2008 17:07

maudite

Re: Re: Je to dáno nejnižšími pudy části lidské společnosti

Tech lidi je vice jako tricet procent a ty jsi jeden z nich. Mel by jsi si precist, zo napsal V.I.Lenin o lumpenproletariatu a "ulici".

Prispevek, na ktery neuvazene reagujes ma pravdu.

0/0
15.3.2008 17:57

Budlikk

Re: Re: Re: Je to dáno nejnižšími pudy části lidské společnosti

Ano, ano, lumpenproletariát nám tady blábolí o Leninovi, nic jiného neumí, právě přišel z ulice až na blog.

0/0
15.3.2008 21:13

Yeback

Cenzura a špiclová je nejlepší cesta.

Rv

0/0
14.3.2008 16:24

karel_vvv

Jak zkulturnit internetove diskuse ?

Editovat.

Takhle to delaji v USA. Kdo to nevi, divi se pak, jak jsou ti americani slusni a kulturni.

Proste v internetove redakci maji spoustu editoru a ti prispevky od ctenaru vyrazuji a edituji. Tim se vylouci psychopati.

A na otazku, zda to neni omezeni svobody slova a projevu ? Neni, kazdy si prece muze svobodne zalozit svuj vlastni blog. A proc by redakce novin mela mit povinnost poskytovat komukoliv prostor na svem webu, svuj kredit a kapacitu pripojeni ? To prece nemusi.

Takze vsechno je to o platech a nakladech redakce a o redakcni praci. Jinak zdravim, pane Pacnere a tesim se na dalsi knihu od Vas.

0/0
14.3.2008 16:11

zdeseny obcan

zakazovat

Pokud chceme lidem zakazovat vyjadrovat jejich nazor, bytsi je treba hruby a nesmyslny, tak se muzeme rovnou vratit do komunismu.

Navic, vetsina diskusi je slusnych. Sproste reakce se vyskytuji vetsinou tam kde autor clanku lze nebo predvadi agitku.

0/0
14.3.2008 15:33

Nomen O

Otřesné.

Dobrý den.

Otřesena jsem byla touto zprávou, k neuvěření.... k tomu nelze více dodat.

Že jsou někteří lidé ubožáci, to je stará známá věc. Nad tím nelze přemýšlet. Kompenzují si svoji nízkou úroveň a urážejí druhé, pletou do toho nesmysly, co se jim právě hodí.

Pana Ondřeje Neffy je mi líto, žádná útěcha mě nenapadá. Co se s lidmi děje????????

0/0
14.3.2008 15:25

wildge

Je to jednoduche.

Lide se chteji bavit. Tak se bavi. To, co se dotyka osobne Vas, se naproste vetsiny lidi nedotyka. Internet funguje jako film. I kdyz vypravi o valecnych hruzach, lidi na nej jdou hlavne pro zabavu. Je to prirozene. Vlastniho nestesti ma kazdy dost, potrebuje se nejak odreagovat.

Velky poskytovatel obsahu a zaroven prostoru na vyjadreni bude mit vzdycky problem s udrzovanim linie diskuse.  Existuji clanky, kde si lidi povidaji i nekolik let, aniz by to melo s tematem neco spolecneho. Konkurence iDnesu pristup svym zpusobem do diskusi i zpoplatnila a nepomohlo to. Nepomuze ani povinnost skutecneho podpisu. Nemuzete ho stejne hromadne overit a i kdyby, spoustu lidi to stejne neodradi. Do kina taky chodi s tim, ze je muze soused videt.

0/0
14.3.2008 15:12

tvrdá a malá a šikovná

Já si myslím právě naopak

tyhle diskuse jsou prospěšný. Člověk, co ventiluje nějakou svojí špatnou náladu na internetu, kde se vyřádí nějakým vulgárním příspěvkem (kterej je ale jinak uplně neškodnej),  pak naopak nemusí ventilovat tuto špatnou náladu jinde. Nebude pak v krámě řvát na prodavačku nebo doma na manželku. 

0/0
14.3.2008 14:40

Hucul

Nojo...

Jenze pan cenzor tady na iDnes zrusil treba i diskusi pod clankem o trech divcinach vietnamskeho puvodu jen proto, ze jsem tam napsala, ze je proste jen trapne zobecnili, jen aby se iDnes predvedla, jak je strasne multikulturni. Proste je strcili do jednoho pytle, na ktery napsali Vietnamky a pak ho strcili do vylohy. A to se Vam zda jako duvod zruseni diskuse? Mne tedy ne. Nehlede na to, ze se mi parkrat prihodilo, ze po vecne a konstruktivni kritice nejakeho clanku ci blogu byla zablokovana moje internetova adresa a nebyt trochu zrucnejsi, mozna uz si nikam nenapisu. Cokoli, co napisu pod svym nickem, bych osobne a do oci rekla komukoli. Znam spoustu lidi, co na to nemaji, taky jsem si s nimi jako internetova celebrita uzila svoje. Ale sebrat jim tu nejprostsi anonymitu nic neresi. E-mailovou adresu si mohu zalozit i v Recku, ze serveru ve Svycarsku. Takze na co nekomu bude, ze ji ma? Dokonce adresa, kterou pouzivam ja sama tady k prihlaseni, davno neni moji adresou. Napiste mi! :o)

0/0
14.3.2008 14:39

grinderman

Re: Nojo...

Muzu vam napsat na adresu kterou mate vyvesenou na rumcenter?:-)

0/0
14.3.2008 14:59

Cody666

Však vy také nevystupujete pod svým pravým jménem

všichni víme, že vaše pravé jméno je Věra Pohlová R^

0/0
14.3.2008 14:38

strycek_Pompo

Re: Však vy také nevystupujete pod svým pravým jménem

Myslíš "Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala." ;-D?

0/0
14.3.2008 14:41

mamenec

Souhlas s autorem

a pro mě jsou diskuze jen důkazem, že obecné referendum je hovadina

0/0
14.3.2008 14:33

buxus

Re: Souhlas s autorem

To je nelogické. Pokud by to byla pravda, neměly by smysl ani ostatní typy voleb (do Sněmovny, Senátu, či komunální).

0/0
14.3.2008 14:36

strycek_Pompo

Re: Re: Souhlas s autorem

no však i ty už jsou na hraně...

0/0
14.3.2008 14:38

buxus

Re: Re: Re: Souhlas s autorem

No já jsem jen zvědav, kolik lidí bude příště volit Zelené. Jestli zase přelezou 5%, tak s vámi asi budu souhlasit.

0/0
14.3.2008 14:40

NáhodněProcházející

Re: Re: Souhlas s autorem

Vubec ne. Nelogicke je chtit mit zastupitelskou demokracii a jeste navic demokracii lidovou. Je to dublovani, vyhazovani penez. Bud mame sve volene zastupce a ti rozhoduji za nas, nebo je nechceme, mit nebudeme a budeme kazdy vikend chodit k referendu... Proc mit ale oboji? To je nelogicke. A nechodte na me s tim, ze volic ma pravo vyjadrit se. To sve pravo vyuzil ve volbach. Nebo treba, aby sel k volbam a jeste pak hlasovat v referendu... :-)

0/0
14.3.2008 14:39

buxus

Re: Re: Re: Souhlas s autorem

Vy to stavíte tak, jako kdyby se parlametní demokracie s referendem vylučovala. Tak to ovšem není. Navíc - čtyřleté období je dost dlouhá doba a během něj se může vyskytnout závažná otázka, na kterou by se měla politická reprezentace zeptat a kterou ve volebních programech strany nezohlednily.

A každý týden k referendu? Kde jste tohle sebral?

A navíc jestli jste si nevšiml, o tomhle řeč vůbec nebyla - dotyčný nick nahoře tvrdí, že neumějí-li se lidé v diskuzích chovat, neměli by mít právo na referendum. Kdyby to tak bylo, tak by neměli mít ani právo na normální volby.

0/0
14.3.2008 14:46

NáhodněProcházející

Re: Re: Re: Re: Souhlas s autorem

Ona se nevylucuje. Je to ale zbytecne dublovani. 

Zavazna otazka? A co je zavazna otazka a co zavazna otazka neni? Kdo to bude rozhodovat? Proc se k jedne veci maji moznost volici vyjadrit a k jine ne? Jak se to rozdeli?

Kazdy tyden k referendu? No sebral jsem to jednoduse. Staci se podivat kolik toho projednava Snemovna. Pokud by nebyla, museli by o vsech tech vecec rozhodovat volici primo.

Co se tyce tech voleb, uz Churchill rekl: "Nejlepsim argumentem proti demokracii je rozhovor s prumernym volicem." Mel naprostou pravdu...

0/0
14.3.2008 14:52



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.