Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tonička Plíšková

Pan Pacner je náš kolega z Detektoru...

Ať se to komu líbí nebo ne, už to tak navěky zůstane...

0/0
8.3.2008 20:40

offelius

Re: Pan Pacner je náš kolega z Detektoru...

?

0/0
10.3.2008 12:15

Jitka Lenková

Držte se faktů

Prošla jsem celou tuhle nešťastnou diskusi a musím konstatovat jediné - není tam jediný fakt nebo aspoň hypotéza založená na faktech, pouze osobní útoky a napadání a rádobyvtipné poznámky. Bohužel se to částečně týká i článku samotného - konstatovat o něčem, s čím nesouhasím, že "je to hrůza", je sice pěkné, ale kromě ozřejmení vztahu dotyčného k dané věci to nepřináši nic nového. Co si takhle položit otázku týkající se jen jedné věci a pokusit se na ní odpovědět? Např. zmíněná německá základna v Antarktidě - šlo skutečně jen o rybaření? A pokud zjistíme, že opravdu ano, máme k dispozici všechny informační zdroje, které se této věci týkají? Připomínám, že byl rok 1938 a válka na spadnutí...

0/0
5.3.2008 9:28

wildge

Re: Držte se faktů

Mame k dispozici vsechny informacni zdroje, kdyz rekneme, ze Jitka Lenkova je dusevne zdrava? Pripominam, ze je rok 2008 a spousta lidi povazuje dusevni nemoc za neco spolecensky neprijatelneho.

0/0
5.3.2008 9:51

Tonička Plíšková

Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Chystáte šlapačskou akci v obilí, jako důkaz, že kruhy šlapou lidé?! Hypotéza musí být potvrzena. Sdělovací prostředky pozvu. To bude legrace na severu Čech!

0/0
4.3.2008 23:35

wildge

Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Potvrzena hypoteza?

0/0
5.3.2008 9:52

LK

Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Takových akcí už byly desítky. Jurodivé blázny to stejně nepřesvědčí ...

0/0
7.3.2008 12:24

Tonička Plíšková

Re: Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Akce proklamovanové v Právu a na webech mladých astronomů jsou zavádějící! Neskutečné. Konkrétní šlapačskou akci chci vidět a zdárný výsledek se všemi záhadnými parametry, které k agroobrazcům náleží. Když víte, že to jde vyrobit - předveďte to!

0/0
7.3.2008 17:46

wildge

Re: Re: Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Zahadne parametry si klidne necham namerit i na Vaclavaku. V kruzich nakreslenych kridou.

Pokud chcete merit nejake parametry, tak sdelte, jak presne se meri, a kde se kdy co namerilo. Idealni by bylo, kdybyste sdelila, kdo to meril a kdo to mereni overoval. A neodvolavejte se na Internet ani na Vase soukrome zdroje. Ty jsou zavadejici.

0/0
8.3.2008 1:08

Tonička Plíšková

Re: Re: Re: Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Vy jste celý zavádějící wildge - sdělte přesně zda studujete F na KU v Praze nebo spíš ČJ na OU v Ostravě(Sköld 5) - nebo jste rozdvojená osobnost!?

Záhady nejsou vaše silná stránka wildge, můžete pouze pomoct kolegům s vyšlápnutím kruhů a jste-li nejmladší, budete jim běhat pro pivo!

Na měření pozveme odborníka z KU.Vy ověřujete s panem Kyšou pouze možnost vyšlápnutí agrosymbolu Paceřice nebo Honsob, neboť vaše dosavadní zdroje jsou prokazatelně zavádějící.

0/0
8.3.2008 20:33

offelius

Re: Re: Re: Re: Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

KU, to je nejaka nova alternativna univerzita v prahe?

0/0
10.3.2008 12:13

wildge

Re: Re: Re: Re: Re: Těší mě, že jste se ozval, pane Kyša!

Nestuduju. Uz jsem starsi pan, pro pivo klidne necham behat nekoho jineho. Obili slapat nebudu, nebot slapani v cizim se mi nelibi, a vlastni obili nepestuju.

Nevim, jestli zahady jsou moje silna stranka. Kazdopadne ale vim, ze moje silna stranka neni delani si zivnosti z blaboleni o zahadach. To mi nejde. Vam ano.

Ktere zdroje jsou zavadejici a proc?

Ne, necekam odpoved.

0/0
10.3.2008 16:16

Leoš Kyša

Vážený pane Pacnere,

lidé, kteří jsou Vám v případě Detektoru oponenty, jsou často šílenci a psychicky narušení lidé. Na tomto serveru jich najdete více než dost.

Mnozí jsou však psychicky zdraví a jistým způsobem i rozumní, jen se za všech okolností drží své zvláštní pseudovíry v záhadný svět mimozemšťanů a tajemných energií.

S prvními ani druhými nemá smysl debatovat. Na logické argumenty a fakta neslyší. Nechtějí. Sám jsem terčem sprostých útoků na různých blozích. Zvykl jsem si. Vám držím palce ve vašem "sisyfovském" boji a pevné nervy. Velmi si Vás vážím.

0/0
4.3.2008 19:09

Lessfax

Re: Vážený pane Pacnere,

Hádám, že jsem psychicky zdravý a přesto nepopírám existenci záhadných (tj. dosud nepopsaných) energií.

Mimozemšťani samozřejmě existujou.

Vyvraťte jedno z toho a svět vás zahrne zlatem ;-)

0/0
5.4.2008 1:06

koleis

:o)

jj ty létající talíře, kterýchž manufakturaci měli učit ufouni nácky, to mě též pobavilo.

takže jedině snad brát detektor jakožto zábavný pořad.

možná si ještě někteří vzpomenou na velevtipný časopis hrom a jeho skvělé články "první vědecky ověřená fotografie anděla" či  "byl adolf hitler žena?" :-)

0/0
4.3.2008 1:00

Tonička Plíšková

Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na dopis

Požádám též správce blogu o odstranění Vašeho článku, neboť nedodržujete kodex blogera. Cítím se dotčena vaším nevhodným vyjádřením na adresu záhadologů a žádám, nechť je z článku vyňato.

0/0
3.3.2008 21:50

wildge

Re: Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na dopis

On se i cisar citil dotceny, kdyz  jiste dite svetu sdelilo, ze je nahy.

0/0
5.3.2008 9:56

Tonička

Re: Re: Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na dopis

Císař se velmi styděl, neboť bez vznešeného oděvu byl pouze obyčejný člověk. I Vy jste pouze obyčejní lidí, tak se nenaparujte! Pokud se od ostatních něčím lišíte, tak pouze řvounstvím a drzostí.

A wildge se nemá co plést do hovoru dospělých! Oslovila jsem pana Pacnera.

0/0
5.3.2008 17:40

wildge

Re: Re: Re: Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na dopis

Spravne, nenaparujte se. Jste obycejny clovek, navic hloupy a nejspis i dusevne nemocny.

0/0
6.3.2008 9:00

Tonička

Re: Re: Re: Re: Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na dopis

wildge je obyčejný studentík, diskutující útočně pod různými jmény, leckde se ho už kvůli neúměrné a neoprávněné kritičnosti zbavili - mám pravdu, že?

A může být takový studentík nějak moc chytrý - zatím jistě ně. Nepřestane-li blbnout, tak mu to zůstane navěky.

0/0
7.3.2008 17:21

wildge

Re: Re: Re: Re: Re: Milý pane Pacnere - neodpověděl jste na

Kez bych byl studentik! Kde ze ty casy jsou...

Zatim mne nikde nezakazali. Takze nemate pravdu (jinym slovem lzete).

0/0
8.3.2008 1:10

petr stursa

Dobra sranda

ten detektor - dokonce tam mluvi i bloggerka Jitka Lenkova - ale zblbli ji tam jmeno na Lenka Jitkova.

0/0
2.3.2008 9:57

pavel

Ještě mě napadlo

po schlédnutí Detektoru, že by nebylo špatné založit Vysokou školu záhadologickou. Přeci jenom kvalifikace "záhadolog" nevypadá na obrazovce tak přesvědčivě. "Matěj Poledna, ZhDr.", nebo "Vácal Bludař, profesor záhadologie", by vypadalo mnohem lépe.

0/0
1.3.2008 8:52

pavel

Dekryptor

Tak jsem si ještě pustil Philadephský experiment, a je to fakt soda. Ještě, že už mám jasno, co jsou časoprostorové zámky. Teď už myslím sndano odhalím, jakou roli v tom hrají hrady, tvrze a zemani. Jenom jedné věci ještě ne úplně roumím, a to je jak tam pustili "dva druhy enrgie". To asi myslí kinetickou a potenciální, ne? Může mi k tomu někdo podat nějaké osvětlení?

0/0
1.3.2008 0:31

Mastika

Re: Dekryptor

:-)Pošlu Vám dokument nafilmovaný z roku 1943 z Filadelfského experimentu. Můj meil:  mastika@seznam.cz

0/0
3.3.2008 9:25

wildge

Re: Re: Dekryptor

Myslim, ze bohate staci odkaz na Youtube.

0/0
3.3.2008 10:29

AI

Karma

Abych nezapomnel, S clankem souhlasim! Takze karma. Dekuji a tesim se na dalsi....

0/0
29.2.2008 16:20

Michal007

Alternativa k zákazu

Vidím, že na mé stížnosti na pořad není ani po měsíci v podstatě co měnit:

Vážená televize, děkuji za vysílání nového parodicko-recesistického pořadu Detektor. Již dlouho jsem se tak nenasmál. Tímto žánrem směle konkurujete Mr. Beanovi, Jistě pane ministře či našim Járu Cimrmanovi a České sodě. Gagy hrané s výrazem vážnosti a naléhavosti opravdu nemají chybu.

Jedna věc mi ale vrtá hlavou. Na webu máte u pořadu uveden žánr Publicistika místo Zábava. Že by šlo o variantu Českého snu? Tomu by napovídala i neexistence diskuze k pořadu na Vašem webu, který je jinak v Top 10 iVysílání - snad proto, aby to předčasně neprasklo.

Napadá mne i poslední, zoufalá možnost - že je tento pořad míněn na veřejnoprávní televizi vážně. To by ale bylo nejvíc k smíchu komerčním TV, které se zatím k něčemu takovému nesnížily. V tomto, i když krajně nepravděpodobném případě, vidím jedinou možnost k záchraně reputace: Od příštího vysílání přidat ke zvukové stopě smích, tolik osvědčený u humoristických pořadů.

0/0
29.2.2008 15:48

wildge

Re: Alternativa k zákazu

Uznavam, ze jestli je to hoax, tak tedy dobrej!

0/0
29.2.2008 15:49

Michal007

Re: Re: Alternativa k zákazu

Poslal jsem to i na Radu ČT, před pár dny mi odpověděli. Cituji aspoň kousek:

Podle stanoviska, které nám zaslal generální ředitel, se Česká televize vážně zabývá i kritickými názory a na jejich základě dojde postupně k některým úpravám:

1. zdůraznění, že jde pouze o rozšířenou hypotézu, ale rozhodně tomu tak nemusí být, posílení názoru skeptiků

2. moderátor bude méně angažovaný, aby nemohl vzniknout pocit, že někomu „nadržuje“, tento pocit mohl opravdu u prvních dílů vzniknout,

3. u všech respondentů budou uváděny vědecké tituly, což do této chvíle nebylo

0/0
29.2.2008 16:01

wildge

Re: Re: Re: Alternativa k zákazu

Mohlo by to nekoho stat korytko...

0/0
29.2.2008 16:04

PavelV

Re: Re: Re: Re: Alternativa k zákazu

Tak to si nemyslim. Jsou to hrosi kuze, ktere uz ustaly nejeden pruser. Jejich odpovedi jsou ve stylu - aby se vlk nazral a kozy zustaly cele. Oni nechteji nic resit, oni chteji abychom je prestali otravovat.

Pri tom slozeni Rady CT, co se da najit na netu, se ani neni cemu divit. Sportak, sportacka, baletak,  teolog, historik filmu, odbornice na rusky jazyk,... Jediny technik je tam Petr  Uhl.

Je zrejme pod jejich rozlisovaci schopnosti posoudit absurditu toho poradu. Odbornika si k tomu ovsem neprizvali zadneho.

0/0
29.2.2008 16:50

tuccy

Re: Alternativa k zákazu

;-DR^ Skvělý dopis, i když pomalu spíše než dopis jde o vtipný fejeton :-)

0/0
29.2.2008 15:50

AI

Re: Alternativa k zákazu

Je v tom bordel. Detektor neni razeny mezi zabavu asi stejne jako jsou clanky jiste damy zarazeny v kategorii Veda ...Rv

0/0
29.2.2008 15:55

pavel 99

Re: Re: Alternativa k zákazu

jestli ty články nejsou myšleny jako studijní materiál pro vědce (obor psychiatrie).

0/0
29.2.2008 15:58

pavel 99

Re: Alternativa k zákazu

"...Od příštího vysílání přidat ke zvukové stopě smích,..."  - to je naprosto skvělý nápad. Snad by i alternativně inteligentní jedinci pochopili, že to nemají brát vážně. (Krom několika beznadějných případů, co vlastní rozmazaný prst v záběru foťáku, považují za UFO apod......)

0/0
29.2.2008 15:56

Glock

No

Standa Motl (Na vlastní bulvy) je také dobrý záhadolog. R^

K článku: děkuji, máte samozřejmě pravdu, karma.

0/0
29.2.2008 15:26

Tonička

Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

Kdo je za to platí ? Stále stejná jména: wildge - roman, petr, pavel, helena, tuccy, jarda... pracují celý den na blocích, jistě plat stojí za to! Asi má Sisyfos dost peněz a bohaté sponzory...

0/0
29.2.2008 15:26

Glock

Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

áááá, zlořádi ze Sysyfosu za to všechno mohou 8-o8-o

Nejste k smíchu, jste k politování.

0/0
29.2.2008 15:27

Glock

Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

*Sisyfa

pardon, takový ignorant zase nejsem.

0/0
29.2.2008 15:28

Tonička

Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

Seďte u počítačů a pište, nic jiného neumíte! Večer udělám kontrolu, kolik jste toho zvládli, zda jste si dost vydělali!

0/0
29.2.2008 15:37

wildge

Re: Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních pří

Tonicko, za dnesek uz mam vydelano. Necim jinym.

0/0
29.2.2008 15:50

tuccy

Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěv

Málokdo to ví, ale Tonička to s nasazením života zjistila, Sisyfos tráví studně, zakládá požáry a při výrobě papíru pro sborníky přednášek používá krev záhadologických panen! ;-)

0/0
29.2.2008 15:39

tuccy

Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

Samozřejmě. 100,- za příspěvek od Sisyfa, $1 za příspěvek popírající UFO od Pentagonu, $2,5 od Mossadu a CIA za příspěvky popírající řízenou demolici WTC. Co by vás ještě zajímalo? :-P

0/0
29.2.2008 15:37

pavel

Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

Á, neodnesli :-( A to Toničko ještě netušíte, že všichni ti nickové jsme jenom jedna osoba.

0/0
29.2.2008 15:39

tuccy

Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěv

We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile. All your base are belong to us. :-)

0/0
29.2.2008 15:44

pavel

Re: Re: Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních pří

Teda já mám tak krásnou schizofrenii, že ani nerozumím, co jsem to tu teď napsal.

0/0
29.2.2008 23:17

wildge

Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

A kdybychom meli ruzna jmena, pujde take o spiknuti.

Tonicko, ja uz myslel, ze se Vas nedockame!

Na konto mi ze Sisyfa zatim nic nedorazilo. Asi to nekde po ceste kradou, uf, oni.

0/0
29.2.2008 15:48

Helena1

Re: Zas tu budou hošíci řádit - 1000 diskuzních příspěvků !

Hele paní Plíšková! Co se tu o mě otíráte! Já za to opravdu nemůžu, že propagujete a říkáte 100x prověřený blbosti. Co píšu je můj názor a nemotejte mě laskavě nezi nějaké další....(viz příspěvek)!

0/0
29.2.2008 18:26

AI

Tonicko

1. Co rikate pomeru diskutujicich zde ? Jakto, ze vetsina zde diskutujicich se s timto clankem ztotoznuje ?

2. Proc jste stahla Vas clanek z blogu ?

0/0
29.2.2008 15:18





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.